INSTITUTUL DE FIZICA ATOMICA: str. Atomistilor nr.1, judet Ilfov, Magurele, RO-77125, Tel/Fax 457 44 93, Tel 457 44 56

PERSOANA DE CONTACT: Secretar Program DAN SAVASTRU dsavas@inoe.inoe.ro Tel: 4575757

ARHIVA CEEX1: 2005 2006 2007 2008

 

ANUNTURI - ARHIVA COMPETITIEI CEEX1/2005 

 
2008
3   In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile Tematice D8, D10, D11

Actul aditional 2008, conform modelului  (AAD-05.doc), trebuie completat si trimis la Secretariatul CERES, domnul Dan Savastru, e-mail: dsavas@inoe.inoe.ro; marina@inoe.inoe.ro, pana pe data de 15.02.2008.

 
2

    In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile Tematice D8, D10, D11

RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE 2007 - CEEX - Competitia 2005

RAPORT ANUAL DE ACTIVITATE 2007 - CEEX - model si Instructiuni

 
1

 Modificari aduse unor formulare de raportare  

In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile Tematice D8, D10, D11

Noile formulare de raportare:
Fisa de depunere documente (FDD)
Cerere solicitare avans CEEX (CSA)
Cerere de plata intermediara (CPI)
Raportul intermediar de activitate (RIA)

Protocol de finalizare (PF)- Pagina 1

 

 

2007
5

In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile Tematice 8, 10, 11

1. Incepand cu data de 1 iulie 2007, este obligatoriu ca toate documentele intocmite de contractori sa satisfaca in totalitate cerintele impuse de  Ghidul de buna practica elaborat de ANCS - CNMP. Documentele care au necesitat completari din partea IFA se preiau de mai jos:

·   Fisa de depunere documente (FDD)

   ·   Act aditional (AAd)

   ·   Cerere solicitare avans CEEX (CSA)

·   Cerere de plata intermediara (CPI)

·   Raportul intermediar de activitate (RIA)

·   Protocol de finalizare (PF)- Pagina 1

2. Contractorii care au de prezentat Raportul final de activitate pana la data de 1 iulie 2007 vor elabora documentele in conformitate cu Ghidul de buna practica

31 Mai 2007
4

In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile tematice 8, 10 si 11  

precizari Cod Fiscal

 

 

1 martie 2007
3 In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile tematice 8, 10 si 11

Modelul de act aditional pentru contractorii din cadrul programului CEEX, modul 1, ariile tematice 8, 10 si 11 din 2005 este disponibil AICI

 

29 Ianuarie 2007
2 In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile tematice 8, 10 si 11

Toate solicitarile de realocare primite pana la data de 26.01.2007 au fost acceptate. Modelul de act aditional pentru contractorii din cadrul programului CEEX, modul 1, ariile tematice 8, 10 si 11 din 2005 va fi pus pe internet luni, 29.01.2007

Toti directorii de proiect care nu au transmis nici pana la aceasta data (26.01.2007) raspuns la solicitarea ANCS privind realocarea, vor transmite prin fax (021-457.45.56, 021-457.44.93) pana cel tarziu luni, 29.01.2007, ora 10:00.

 

26 Ianuarie 2007
1

In atentia contractorilor la Programul CEEX, Modul I, Ariile tematice 8, 10 si 11

1. Scrisoarea Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica adresata Directorilor Proiectelor CEEX.

2. Actul Aditional 2007

Ca urmare a aprobarii Legii Bugetului pentru anul 2007, valoarea alocata bugetului de proiecte in cadrul Programului CEEX este mai mare decat valoarea angajata estimativ prin contractele incheiate in 2005 si 2006.

Pentru utilizarea intregului fond alocat in cadrul Programului CEEX, Modul I, Ariile tematice: 8, 10 si 11, diferenta de angajat in valoare de 13.890.954 lei se face prin devansarea (transferarea) unei faze, a unor activitati care pot constitui obiectul unei faze sau a unor achizitii din anul 2008 in anul 2007, valoarea totala a contractului ramanand neschimbata.

Va rugam sa analizati si sa transmiteti propunerile dumneavoastra, conform model, pana la data de  22 ianuarie 2007, pe email si fax, dupa cum urmeaza: email: dsavas@inoe.inoe.ro si fax (IFA); 457.44.56, 457.44.93. Valorile pentru care se vor intocmi actele aditionale, in limita sumei alocate pentru Programul CEEX, Modul I, Ariile tematice 8, 10 si 11, va vor fi comunicate in data de 24 ianuarie 2007. Avansul pentru 2007 se acorda intr-o singura transa in valoare de 30% din suma actualizata (dupa suplimentare).

Contractorii care nu solicita suplimentarea bugetului pe 2007 cu diminuarea corespunzatoare a bugetului 2008, au obligatia sa informeze in scris (fax) IFA  tot pana la data de 22 ianuarie 2007.

La solicitarea conducerii ANCS, prin acest act aditional se vor rearanja in toate contractele CEEX, contractate in 2005 si 2006, termenele de predare a fazelor, astfel incat pana la data de 30 septembrie 2007 sumele alocate sa reprezinte, in limita posibilitatilor, circa 80% din valoarea anuala a contractului.

3. Conditii pentru acordarea avansului pentru anul 2007

  • Actul aditional pentru anul 2007, intocmit in conformitate cu prevederile punctului 2, semnat de IFA. Termen 30.01.2007;

  • Existenta unui site web in limba romana si in limba engleza, dedicat fiecarui proiect CEEX. Adresa de internet a acestui site se comunica in scris la IFA odata cu depunerea Actului aditional;

  • Existenta Raportului Anual 2006 inregistrat la IFA, intocmit conform modelului de pe pagina de internet a IFA, care a avut termen de predare 15.01.2007.

17 Ianuarie 2007
 
2006

3

 

Anunt important contractori Competitia CErcetare de EXcelenta 2005

IN ATENTIA CONTRACTORILOR "Cercetare de Excelenta"- competitia 2005!

Raportul anual de activitate se completeaza conform  Modelului.  Instructiunile de completare se gasesc in documentul Reguli.doc

 

22 Decembrie 2006

 

2

 

Anunt important contractori Competitia CErcetare de EXcelenta 2005

IN ATENTIA CONTRACTORILOR Competitiei "Cercetare de Excelenta"!

Cererea de plata etapa se completeaza conform Modelului

 

02 Februarie 2006

 

1

Anunt important contractori Competitia CErcetare de EXcelenta 2005

IN ATENTIA CONTRACTORILOR Competitiei "Cercetare de Excelenta"!

Cererea de plata avans anuala se completeaza conform Modelului

 

13 Ianuarie 2006

 

 
top
2005

2

Anunt important contractori Competitia CErcetare de EXcelenta 2005

IN ATENTIA CONTRACTORILOR Competitiei "Cercetare de Excelenta"!

  • Depunerea documentelor de raportare pentru toate contractele CEEX se face obligatoriu pana pe data de 15 decembrie 2005, indiferent de data inscrisa in Planul de realizare a proiectului. Pentru acele contracte a caror ultima faza din anul 2005 este programata dupa 15 decembrie 2005,  contractorii vor reface Planul de realizare si Esalonarea platilor in consecinta si le vor depune la Programul CERES in cel mai scurt timp.

 

  • In cazul in care documentele de raportare pentru ultima faza din anul 2005 nu sunt depuse pana la termenul de 15 decembrie 2005, se vor aplica prevederile art. 46 alin. 3  din Contractul de finantare, conform caruia "in cazul in care contractorul nu-si executa obligaţiile contractuale [...] pana la cel tārziu 15 decembrie pentru ultima etapa a proiectului din an, se va calcula dobānda de refinanţare a Băncii Naţionale pe durata īntārzierii, diminuāndu-se corespunzător valoarea care urmează a fi decontata"

 

  • Toti coordonatorii de contracte CEEX sunt obligati ca in termen de maxim 15 zile de la efectuarea platii fazei de catre Programul CERES sa  transmita la Autoritatea contractantă dovada efectuarii platilor către partenerii din Acordul ferm de colaborare, conform art. 6 alin. p din Contractul de finantare.

 

30 Noiembrie 2005

 

1

Anunt important contractori Competitia CErcetare de EXcelenta 2005

IN ATENTIA CONTRACTORILOR Competitiei "Cercetare de Excelenta"!

  • In urma evaluarii propunerilor de proiecte din cadrul programului "Cercetare de Excelenta", Programului CERES i-au fost alocate proiectele din urmatoarele domenii:

  • In vederea negocierii si contractarii proiectelor din programul "Cercetare de Excelenta", va rugam sa intocmiti CONTRACTELE DE FINANTARE, utilizand modelul de contract elaborat de MEC, prezentat in pagina programului CERES.

  • Atragem atentia ca formularele din anexele de contract sunt codificate diferit fata de formularele similare din oferta de proiect. Din acest motiv, rugam insistent sa se foloseasca formularele noi sau sa se efectueze modificarile respective in formularele din oferta de proiect.

  • Directorii urmatoarelor propuneri de proiecte sunt rugati sa ia legatura cat mai curand posibil cu Secretarul Programului CERES  Dan Savastru (tel: 0746 099332, e-mail: dsavas@inoe.inoe.ro):

    • PC-D11-PT01-836

    • PC-D10-PT00-1156

    • PC-D8-PT00-922

    • PC-D11-PT04-684

    • PC-D11-PT03-284

    • PC-D11-PT00-784

    • PC-D10-PT00-1099

    • PC-D11-PT04-489

  • Valoarea totala a contractului, precum si repartizarea sumelor pe ani ramane cea din oferta de proiect. Orice modificare a bugetului prevazut in oferta de proiect se poate face numai cu acordul prealabil al Autoritatii contractante (IFA - CERES).

  • Nu se accepta contracte fara finantare in anul 2005.

  • In Devizul cadru (general si pentru fiecare partener) se va tine seama de prevederile pachetului de informatii si contractul de finantare pentru proiectele de cercetare-dezvoltare complexe:

    • suma maxima admisa pentru dotari independente (echipamente) este de 40% din valoarea totala alocata de la buget;

    • servicii executate de terti, max. 5% din valoarea contractului.

  • Contractele se depun la sediul  Institutului de Fizica Atomica din str. Atomistilor, nr. 1, Magurele, jud. ILfov, bloc turn, etaj 8, in perioada 3-5 octombrie 2005.

30 Septembrie 2005
 
top